
Dziękujemy wszystkim za obecność na Kongresie Hotel Management 2022 w Hotelu SENATOR**** w Dźwirzynie.
Wydarzenia tworzą ludzie i Kongres Hotel Management to wspólny projekt wszystkich, którzy w nim uczestniczą.
Tylko razem, z szacunkiem, serdecznością i uśmiechem, można tworzyć wspaniałe eventy.
Do zobaczenia na kolejnej edycji!
Monika Cichowska i Bartosz Wróblewski
Zapraszamy na dobrze Wam znane wydarzenie dla branży hotelarskiej, pełne merytoryki, profesjonalizmu i uśmiechu.
W tym roku, zgodnie z naszą obietnicą, zabieramy Was nad morze.
Sprawdźcie program, poznajcie prelegentów i dołączcie do nas
6 czerwca w Hotelu SENATOR**** w Dźwirzynie.
5 MERYTORYCZNYCH PRELEKCJI


4 MODEROWANE DEBATY EKSPERCKIE
Otrzymacie solidną dawkę wiedzy i inspiracji. Do debat zapraszamy hotelarzy, specjalistów, za którymi stoją sukcesy w branży i mogą podzielić się skutecznymi rozwiązaniami.
STREFA CHILLOUT NAD MORZEM


IMPREZA BRANŻOWA
Najpiękniejszą wartością są relacje i my o tym wiemy, dlatego chcemy dać Wam jak najwięcej możliwości do nawiązania ciekawych kontaktów i zacieśnienia tych znajomości. Kongres zakończymy imprezą branżową, podczas której nie zabraknie porywającej muzyki do tańca. Koniecznie obejrzyjcie wideorelację z poprzedniej edycji!
kongres poprowadzi
Menedżer serwisu konferencyjnego SaleBiznesowe.pl
Od 15 lat specjalizuje się w promocji obiektów konferencyjnych i doradza event managerom w wyborze idealnego miejsca na dowolne wydarzenia biznesowe.

Dariusz Ogrodnik
manager serwisu SaleBiznesowe.pl
Program
Prelekcja I
Personalizacja doświadczeń gości jest czymś więcej niż tylko trendem
Wyzwanie, przed którym stanęła branża hotelarska w ostatnim, pandemicznym czasie jest zapewnienie, jak najbardziej spersonalizowanej obsługi. Personalizacja doświadczeń jest gorącym tematem, ponieważ obecnie jest już czymś więcej niż tylko trendem – stała się oczekiwaniem gości. Jak zapewnić spersonalizowaną obsługę, aby uzyskać pozytywny wpływ na przychody, zadowolenie gościa i lojalność?
Head of Customer Success Profitroom
Hotelarz, trener i konsultant z zakresu sprzedaży, polityki cenowej i zarządzania recepcją w hotelu. Doświadczenie w branży zdobyła m.in. podczas pracy w OST Gromada. Przez 10 lat tworzyła struktury IBB Andersia Hotel, gdzie pełniła obowiązki Revenue& Front Office Managera. Od 4 lat w zespole Profitroom wspiera hotele w optymalizacji sprzedaży bezpośredniej. Prywatnie i zawodowo dużo podróżuje, odkrywa ciekawe zakątki - źródła inspiracji do codziennej pracy. Fanka quizów, zagadek i statystyk.

Joanna Kulesza
Head of Customer Success Profitroom
Debata ekspercka I
Słuchanie i analizowanie potrzeb gościa. Wydaje się proste, a jednak…

Grzegorz Szymański
Dyrektor Generalny Grupy Hotele Nadmorskie
Z upodobania i wykształcenia Hotelarz. Związana z branżą hotelarską Warszawy ponad 20 lat. Swoją przygodę z hotelarstwem rozpoczęła w hotelach w segmencie ekonomicznym jako recepcjonistka w Ibisie na warszawskiej Pradze. Awansując potem kolejno od Szefa Recepcji do Dyrektora Generalnego. Od 2014 roku związała się z siecią Mercure poprzez objęcie stanowiska Dyrektora Operacyjnego w hotelu Mercure Warszawa Grand. W kwietniu 2017 dołączyła do zespołu legendarnego Sofitel Warsaw Victoria, by w kwietniu 2019 objąć stanowisko Dyrektora Generalnego tego hotelu. W zarządzanych obiektach tworzy atmosferę, w której goście są zadowoleni, a pracownicy czują się docenieni, co ma bezpośrednie przełożenie na ich sukcesy ekonomiczne. Lider projektów z zakresie sprzedaży oraz rozwoju kompetencji pracowniczych. Absolwentka International Hotel Management na Uniwersytecie Łódzkim, Przywództwa Kobiet w Akademii Leona Koźmińskiego, Nauk Politycznych w Wyższej Szkole Humanistycznej, a także Hotelarstwa w Wyższej Szkole Hotelarstwa, Gastronomii i Turystyki. Absolwentka Akademii Przywództwa Kobiet w Akademii Leona Koźmińskiego oraz wielu branżowych programów rozwojowych. Najmocniej na świecie kocha swoją rodzinę, a zaraz potem pracę. Wolny czas wykorzystuje przez cały rok na podróże, a zimą na ukochany sport, czyli jazdę na nartach.

Aneta Lewandowska
Dyrektor Generalny Sofitel Warsaw Victoria
Dyrektor generalny Zamku Topacz Resort & Art Spa
Karierę hotelarską rozpoczął ponad 20 lat temu w Kolonii w Niemczech. W trakcie swojej drogi zawodowej piastował różne stanowiska menadżerskie. Był między innymi dyrektorem sprzedaży w warszawskich hotelach Hilton & Convention Centre, oraz InterContinental, dyrektorem operacyjnym w hotelu Jan III Sobieski w Warszawie, dyrektorem generalnym w aparthotelu Platinium Residence w Warszawie, Hotel Project Managerem w Wisher Enterprise, ukraińskiej spółce będącej właścicielem hoteli Golden Palace Batumi, Mercure Riga City Centre oraz Ibis Styles Wroclaw Centrum. Andreas Wierus jest absolwentem Hotel Management Business School w Kolonii.

Andreas Wierus
Prezes Zarządu Topacz Investments Sp. z o.o.
Hotel Diament Economy Gliwice i Hotel Diament Plaza Gliwice
Człowiek, dla którego nie ma sytuacji bez wyjścia, a problem to wspaniała okoliczność do poszukiwania rozwiązania i optymalizacji dysfunkcji. W jego życiu nie ma miejsca na stagnację. Jak sam powtarza: „Jeżeli się zatrzymałeś to tak naprawdę się cofasz”. W codziennym życiu Michał Witkowicz – Dyrektor Hotelu Diament Zabrze, Park Hotelu Diament Zabrze, Hotel Diament Economy Gliwice i Hotel Diament Plaza Gliwice jest osobą zorganizowaną oraz nastawioną na wynik i pozytywne doświadczenia swoich Gości. W swojej karierze zawodowej połączył miłość do Excel z pasją do analizowania i wyciągania wniosków. Podczas prowadzonych przez niego szkoleń z optymalizacji wyników, budowania strategii czy kreowania środowiska sprzedażowego, stara się w prosty i przystępny sposób zmotywować uczestników do poszukiwania rozwiązań i wyzwań jakie stają na ich drodze. Zwolennik systemów online, które ułatwiają pracę i zapewniających łatwy dostęp do danych. Ekspert systemu Horeca Idea, który jest dedykowanym narzędziem do zarządzania eventami z rozbudowanym CRM. W ramach spółki Hotele Diament S.A. kreuje pracę nad systemem Horeca Idea tworząc procedury, usprawniając procesy sprzedażowe oraz szkoli zespoły z zakresu pracy na nim. Jego zamiłowaniem jest kreowanie Guest Experience w zarządzanych przez niego obiektach, przywiązuje dużą wagę do detali i wrażeń, jakie hotele pozostawiają w pamięci jego Gości. Ciągle szuka nowych elementów w swoim otoczeniu, które może w prosty i przyjemny sposób pokazać, podzielić się i sprawić, aby czas spędzony w podróży był wyjątkowy. W swoim aktywnym trybie życia znajduje chwilę na pasję, którą jest nurkowanie twierdząc, że to jedyne miejsce, gdzie jest offline.

Michał Witkowicz
Dyrektor Hoteli Diament Zabrze, Park Hotelu Diament Zabrze,
Hotel Diament Economy Gliwice i Hotel Diament Plaza Gliwice
Zajmuje się branżą HR od ponad 20 lat. Posiada doświadczenie w zarządzaniu przedsiębiorstwami z sektora zarówno usług jak i produkcji. Obecnie rozwija projekty związane z uzyskaniem odpowiedniej wydajności pracy pracowników tymczasowych gównie obcokrajowców. Absolwent wydziału zarządzania o kierunku zasoby ludzkie. Członek zarządu spółki zajmującej się poodnoszeniem kwalifikacji zawodowych pracowników branży HoReCa.

Marcin Sawiniec
Prezes Zarządu Agencji Pracy Topping Work Europe Sp. z o.o.,
Członek Zarządu spółki szkoleniowej Topping Development Sp. z o.o.
Prelekcja II
Social media nieodłącznym towarzyszem podróży
Jednymi z najczęściej udostępnianych treści w social media są te związane z turystyką i podróżami. Nie dziwi więc fakt, że podróżni często wybierają miejsce wypoczynku na podstawie inspiracji zamieszczonych w mediach społecznościowych. Jak stać się miejscem godnym obserwowania i budować swoją popularność oraz renomę marki?
Hotelarz i restaurator z wykształcenia i pasji. Założycielka i właścicielka Hotelu Szafir w Jastrzębiej Górze oraz Restauracji Lazurowej. Właścicielka Apartamentów Paliki. Specjalistka z zakresu zarządzania i marketingu. Od ponad 20 lat pracuje w branży turystycznej jako prywatny inwestor. Kobieta która stawia na relacje i najwyższą etykę w biznesie. Od wielu lat działa społecznie w zarządzie Towarzystwa Miłośników Jastrzębiej Góry, charytatywnie wspiera działalność Unicef, Stowarzyszenie Niepełnosprawnych „Radość życia” oraz projekt Tomka Zielińskiego „Usłyszeć na czas”. Prywatnie zakochana w swojej rodzinie. Pasjonatka książek, filmu, muzyki i dobrej kuchni.

Anna Pestilenz
Właściciel Hotelu Szafir
Debata ekspercka II
Popularność, sympatia i zaufanie. Zarządzaj marką hotelu online
Od 2011 roku związana z hotelarstwem. Niezmiennie w Hotelu Krasicki**** należącym do Grupy Anders. Na początku, jako specjalista ds. marketingu i sprzedaży, od 2017 roku – koordynator marketingu. Z racji zamiłowania do sztuki i historii organizuje w Hotelu cykl "Sztuka Kultury", który skupia artystów wielu dziedzin: malarzy, pisarzy, poetów, filozofów, rzeźbiarzy, muzyków. Po pracy śpiewa, gotuje, dużo czyta, jeździ rowerem po najpiękniejszych warmińskich ścieżkach. Mama nastoletnich synów.

Aleksandra Górecka-Ostrowska
Koordynator marketingu Hotelu Krasicki
Project Manager w Baltic Home Świnoujście
HR Manager, trener, coach, wykładowca akademicki, związana z branżą hotelarską od 2006 roku. Ukończyła ekonomię, psychologię zarządzania, akademię coachingu i mentoringu. Aktywny członek ICF (Międzynarodowej Organizacji Coachingowej) oraz trener zmiany organizacji EI SPOCO. Wspiera rozwój młodzieży, liderów i zespoły (procesy rozwojowe oraz warsztaty). Autorka publikacji w HR News. Otwarta na ludzi, zmiany i nowoczesne technologie. Wolny czas spędza aktywni – najczęściej na bieganiu i morsowaniu. Współorganizator i wolontariusz wyjazdów oraz imprez biegowych. Więcej na: www.drzewiecka.com.

Agnieszka Drzewiecka
Project Manager w Baltic Home Świnoujście
Absolwent politologii oraz zarządzania na Uniwersytecie Gdańskim. Przez 8 lat doświadczenie marketingowe zdobywał w trójmiejskiej branży gastronomicznej zajmując się między innymi kreowaniem strategii marketingowej oraz organizacją eventów. Od połowy 2019 roku obejmuje stanowisko Kierownika Działu Marketingu w sieci hoteli i apartamentów - Grano Hotels w Gdańsku. Umiejętności zdobyte w branży gastronomicznej z perspektywy marketingowej, ukończone studia oraz pasja do fotografii sprawiły, że z innowacyjnością i kreatywnym podejściem zarządza szeroko pojętym marketingiem obiektów Grano Hotels.

Marcin Siepiera
Kierownik Działu Marketingu w Grano Hotels
E-Marketing & Social Media Team Leader Profitroom
Zaczynała od copywritingu, później była specjalistą ds. content marketingu, a następnie zajmowała się marketingiem i PR-em (online i offline) w wewnętrznym dziale firmy technologicznej. W Profitroom odpowiada za planowanie i prowadzenie kampanii marketingowych hoteli. Po godzinach wędruje po sieci, Polsce i świecie.

Marika Kachelska
E-Marketing & Social Media Team Leader Profitroom
Prelekcja III
Automatyka hotelowa i robotyka krokiem w przyszłość
Absolwent prawa, ukończył zarówno studia podyplomowe: nowoczesne technologie i strategie w biznesie turystycznym i hotelarskim, jak również Akademię Hotelarza w French Institute of Management w Warszawie. W 2012 r. został absolwentem prestiżowych studiów MBA w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi. Kilkunastoletnie doświadczenie w zarządzaniu obiektami hotelowymi poparte wieloma sukcesami w połączeniu ze współpracą z innymi ekspertami doprowadziło do powstania firmy Hotele i Gastronomia Plus (hoteleplus.pl), którą zarządza. Doświadczony trener prowadzący szkolenia w zakresie: zarządzania, sprzedaży, HR oraz zagadnień branżowych z hotelarstwa i turystyki. Zrealizował i koordynował wiele projektów inwestycyjnych oraz HR. Pasjonat rozwoju personalnego w aspekcie mentoringu i coachingu, a także biegania.

Piotr Tabor
Prezes Zarządu Hotele i Gastronomia Plus
Debata ekspercka III
Automatyka hotelowa i nowoczesne rozwiązania – poznaj możliwości dla Twojego obiektu
Dyrektor ds. technicznych w SENSOR-ONLINE SP. Z O.O.,
Członek Zarządu
Absolwent Politechniki Warszawskiej, mgr. inż. elektronik o specjalności telekomunikacja. Praktyk z „krwi i kości”, z branżą hotelarską związany od 30 lat. Projektuje, wdraża i uruchamia systemy kontroli dostępu, telewizji, monitoringu wideo, centrale telefoniczne oraz systemy alarmu pożarowego. Współtwórca systemu SENSOR AUTOMATYKA DLA HOTELU.

Piotr Narczyk
Dyrektor ds. technicznych w SENSOR-ONLINE SP. Z O.O., Członek Zarządu
Absolwent Politechniki Łódzkiej, mgr. inż informatyki, na tej samej uczelni ukończył również studia z zarządzania i budowania zespołów. Miłośnik nowych technologii oraz innowacyjnych rozwiązań. Ze sprzedażą związany od 20 lat, a obecnie pełni funkcję dyrektora ds. sprzedaży w LSI Software, gdzie zajmuje się sprzedażą i rozwojem rozwiązań dla branży HoReCa, w tym Robotów Pudu.

Tomasz Michniewicz
Dyrektor ds. sprzedaży w LSI Software
Inżynier po Automatyce i Informatyce. Drażni go ręczna i powtarzalna praca. Chciałby zautomatyzować informatyką wszystko, czym nie powinni zajmować się ludzie. Odkąd ponad 20 lat temu zaczął pracować dla branży hotelarskiej, marzył, by pozbyć się ograniczeń dotychczasowych systemów i odświeżyć ich nie zmieniane przez dekady funkcje. Udało mu się to w dwóch obszarach, bo zbudował dwa potężne systemy informatycznej automatyzacji: elliteq ecm – biuro bez biura i papieru, i hotellion – automatyzacja pracy recepcji z przesłaniem „to program ma dbać o człowieka a nie odwrotnie”.

Lech Musiałek
Prezes PMS Labs
W branży nowych technologii i środowisku B2B od ponad 20 lat. Posiada doświadczenie w telekomunikacji, rozwiązaniach informatycznych, usługach i produktach. Zna i pasjonuje się nowymi technologiami, trendami i innowacjami w dziedzinie telekomunikacji, świata cyfrowego i nauki. W UPC Biznes pracuje od ponad 4 lat, z sukcesami rozwijając kategorię Medium and Large Enterprise w tym hotelową.

Marcin Grochała
Sales Director, UPC Biznes
Raport eko praktyk
Ekologia w hotelu i oszczędzanie idą w parze dzięki nowoczesnym technologiom. Z raportu przygotowanego przez Agatę Delmaczyńską dowiesz się, jakie top ekologiczne rozwiązania możesz wprowadzić w swoim obiekcie.
Wieloletni praktyk hotelarstwa, edukatorka w obszarze tematyki klimatycznej, gospodarki odpadowej, dobrych praktyk, zrównoważonego rozwoju, ekonomii cyrkularnej. Animatorka Mozaiki Klimatycznej. Popularyzatorka pro-środowiskowych działań hoteli i innowacyjnych rozwiązań. Konsultantka certyfikacji obiektowej Green Key. Ekspertka w ramach projektu ClimateLeadership.

Agata Delmaczyńska
Green Officer Hotelarz
Prelekcja IV
Bezpiecznie, efektywnie, nowocześnie – tego oczekują Twoi goście
Od 1 marca 2019 r. pełni funkcję Dyrektora Generalnego DoubleTree by Hilton Łódź. Od grudnia 2018 r. jest także Wiceprezesem Zarządu spółki Film Hotel, która zarządza obiektem. Do zespołu DoubleTree by Hilton Łódź dołączył na pół roku przed oficjalnym uruchomieniem obiektu, od samego początku organizując pracę działu gastronomii. Od stycznia 2013 r. do końca lutego 2019 r., pełnił funkcję Dyrektora Gastronomii.Z branżą hotelarską jest związany od ponad 20 lat. Bezpośrednio przed rozpoczęciem pracy w DoubleTree by Hilton Łódź był związany z Działem Sprzedaży Hoteli Warszawskich „Syrena”. W latach 2010 - 2012 pracował w Grand Hotel Rzeszów zajmując stanowisko Kierownika Gastronomii. W latach 2004 – 2010 piastował kolejne funkcje w hotelu Polonia Palace w Warszawie, dochodząc ostatecznie do stanowiska Zastępcy Kierownika Gastronomii. Pierwsze kroki w hotelarstwie stawiał w sieci Sheraton, a następnie w Accor Hotels, gdzie w latach 2000-2002 zarządzał recepcją w hotelu Ibis Warszawa Centrum.m.

Dominik Chrapek
Dyrektor Generalny DoubleTree by Hilton Łódź
Debata ekspercka IV
Nowoczesne rozwiązania, które sprawdzą się w Twoim hotelu
Systemu wspierającego obsługę pobytu gościa w hotelu / apartamencie AirBnB poprzez WhatsApp, FB Messenger, Email, SMS- w jednym miejscu. Najprostsza i najpopularniejsza na rynku platforma do zdalnego zameldowania gości, zarządzania zadaniami (task managing) oraz komunikacją z gościem. Maciej związany jest z branżą technologiczną od ponad 12 lat. Jest również twórcą jednej z najpopularniejszych platform PMS/Channel Management; firmy HotelOnline dostępnej w ponad 18 krajach, z ponad 2500 klientów/Hoteli. Po sprzedaży firmy w 2018 roku, stworzył spółkę SmartHotel i wraz z zespołem ponad 20 osób rozwinął ją na 4 rynkach. SmartHotel wspiera obecnie obsługę pobytu gości w kilku tysiącach hoteli i apartamentów Airbnb w Polsce i na Świecie.

Maciej Prostak
Założyciel i prezes zarządu SmartHotel
Jest absolwentem Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Administracji na kierunku Stosunki Międzynarodowe. Od ponad 5 lat zarządza Artis Loft Hotel w Radziejowicach pod Warszawą. Z hotelarstwem związany od 12 lat. Swoją przygodę z gastronomią rozpoczął już w trakcie studiów w Lublinie. Początkowo miało być to zajęcie dorywcze, jednak szybki awans na stanowisko kierownicze zatrzymał go w branży na stałe. W latach 2011 - 2012 pełnił funkcję dyrektora Hotelu Luxor. W 2013 roku przeniósł się do Best Western Agit Hotel, w którym również pełnił tę funkcję do początku 2016 roku. W obu przypadkach uczestniczył w pre-openingu obiektów, wprowadzając je na rynek oraz odpowiadając za marketing i rozwój marki. W 2013 roku uczestniczył również w pracach zespołu odpowiedzialnego za otwarcie największej inwestycji społecznej w Polsce – Wyspy Wisła w Stężycy. Na początku 2016 roku przeniósł się do Warszawy i związał na stałe z Artis Loft Hotel w Radziejowicach. Jako Dyrektor Generalny skupił się na budowaniu marki, wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań sprzedażowych oraz marketingowych. Wciąż poszerza swoją wiedzę biorąc aktywny udział w konferencjach oraz szkoleniach branżowych w całej Polsce. Również sam chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem z innymi.

Tomasz Rybaczek
Dyrektor Generalny Hotelu Artis Loft i Business Development Director w Profitroom
Hotelarz z 20-letnim doświadczeniem, entuzjasta analizy danych. Revenue Manager Roku 2017 oraz znawca MS Excel’a, który z pasją dzieli się swoją wiedzą. Po wielu latach na stanowiskach zarządczych w hotelach sieciowych międzynarodowych marek działa w obszarze Revenue Managementu, koncentrując się na rozwoju i propagowaniu technologii do zarządzania i optymalizacji przychodów w hotelach. Twórca polskiego w pełni kompleksowego systemu analitycznego dla hotelarzy (Revenue Management System) – „proRMS”.

Michał Forysiak
Prezes zarządu w Qualpro
Praktyk z 19-letnim doświadczeniem w realizacji eventów (z czego 11 lat w hotelarstwie) i planowaniu strategii sprzedaży usług MICE. Dyrektor ds. szkoleń w Idea Profit odpowiedzialna za wdrożenia systemu Horeca Idea do sprzedaży eventów i zarządzania sprzedażą imprez w hotelach, centrach konferencyjnych i restauracjach. Wcześniej Dyrektor Sprzedaży prestiżowego kreatywnego centrum eventowego Concordia Design, gdzie tworzyła strategie sprzedaży i działania oraz zbudowała standardy i przebieg procesów obsługi. Od 2016 r. właściciel firmy MICE Consulting świadczącej usługi w zakresie zasad budowania relacji, jakości usług, projektowania propozycji wartości oraz w obszarze budowania świadomości marki wśród pracowników.

Eliza Kozica-Kamińska
Dyrektor ds. szkoleń w Idea Profit
Program godzinowy
08.30 | Rozpoczęcie rejestracji uczestników |
09.30 | Rozpoczęcie Kongresu Hotel Management 2022 |
09.45 - 10.15 | Prelekcja I: Personalizacja doświadczeń gości jest czymś więcej niż tylko trendem |
10.15 – 10.40 | Debata ekspercka I: Słuchanie i analizowanie potrzeb gościa. Wydaje się proste, a jednak… |
10.40 – 11.00 | Przerwa kawowa |
11.00 – 11.15 | Plan aktywizacji pracowników |
11.15 – 11.45 | Prelekcja II: Social media nieodłącznym towarzyszem podróży |
11.45 – 12.10 | Debata ekspercka II: Popularność, sympatia i zaufanie. Zarządzaj marką hotelu online |
12.10 – 12.30 | Przerwa kawowa |
12.30 – 13.00 | Prelekcja III: Automatyka hotelowa i robotyka krokiem w przyszłość |
13.00 – 13.25 | Debata ekspercka III: Automatyka hotelowa – poznaj możliwości dla Twojego obiektu |
13.25 – 14.15 | Lunch |
14.15 – 14.35 | Raport dobrych eko praktyk |
14.35 – 15.05 | Prelekcja IV: Bezpiecznie, efektywnie, nowocześnie – tego oczekują Twoi goście |
15.05 – 15.30 | Debata ekspercka IV: Nowoczesne rozwiązania, które sprawdzą się w Twoim hotelu |
15.30 | Zakończenie części merytorycznej Kongresu Hotel Management 2022 |
15.30 | Strefa Chillout na plaży |
20.30 | Impreza branżowa |
Organizatorem Kongresu jest redakcja Hotel Management
Zgłoszenie
BILET
- bilet wstępu na Kongres Hotel Management 2022
- pełne wyżywienie podczas wydarzenia
- dostęp do strefy chillout na plaży
- udział w wieczornej imprezie
- imienny certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu
Rezerwuję
HOTEL SENATOR****
Dźwirzyno k. Kołobrzegu
Wyzwolenia 35, 78-131
NOCLEG
Zarezerwuj swój nocleg w wyjątkowym Hotelu SENATOR**** w Dźwirzynie. Dla uczestników Kongresu Hotel Management 2022 została przygotowana specjalna oferta. Po zgłoszeniu na wydarzenie otrzymasz link do rezerwacji noclegu. Nie zwlekaj z rezerwacją – liczba w specjalnej ofercie jest ograniczona.
ZOBACZ RELACJĘ Z POPRZEDNIEJ EDYCJI
Kontakt
WARUNKI UCZESTNICTWA:
- Warunkiem uczestnictwa w wydarzeniu jest wniesienie opłaty uczestnika
- Płatność na podstawie faktury proforma wystawionej po otrzymaniu zgłoszenia od uczestnika.
- Opłata obejmuje
- Bilet wstępu na Kongres Hotel Management 2022 (06.06.2022 r.)
- W przypadku pisemnej rezygnacji z udziału w wydarzeniu do 09 maja 2022 r. uczestnik nie poniesie żadnych kosztów. Osoby, które nie odwołają pisemnie swojego udziału do 09 maja 2022 r., a nie wezmą udziału w wydarzeniu, zostaną obciążone pełnymi kosztami uczestnictwa na podstawie wystawionej faktury. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału w wydarzeniu.
- Składając zamówienie na wydarzenie po terminie możliwej rezygnacji i braku uczestnictwa w wydarzeniu, Organizatorowi przysługuje opłata za wydarzenie w pełnej wysokości.
- Zamiast zgłoszonej osoby w wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy (należy o tym fakcie poinformować Organizatora wydarzenia).
- W przypadku wyczerpania miejsc lub odwołania wydarzenia kwota wpłacona na konto Organizatora zostanie zwrócona w ciągu 7 dni od planowanej daty wydarzenia.
- Wpłat należy dokonać na konto wskazane na fakturze proforma.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie wydarzenia.
- Zamawiający oświadcza, że jest płatnikiem VAT oraz upoważnia BARTOSZ WRÓBLEWSKI KOMPLEKSOWA OBSŁUGA INWESTYCJI do wystawienia faktury VAT bez swojego podpisu.