
14-15 września 2025
Sandra SPA Pogorzelica
Kongres Hotel Management wraca nad morze!
Przed nami szósta, specjalna edycja Kongresu, która tym razem potrwa 2 dni,
a jej motywem przewodnim będzie wielka hotelarska integracja.
Zapraszamy do Pogorzelicy na dobrze Wam znane, pełne merytoryki,
profesjonalizmu i uśmiechu, wydarzenie dla branży hotelarskiej,
którego nie chce się przegapić.
Dołączcie do nas i dajcie się zaskoczyć
14-15 września 2025 r. w Sandra SPA Pogorzelica
WIELKA HOTELARSKA INTEGRACJA


SPEKTAKL „ZWIĄZEK OTWARTY”
Tego jeszcze nie było na żadnej branżowej konferencji! Zaprosimy Was na pełną humoru, błyskotliwą i zaskakująco aktualną komedię autorstwa noblisty Dario Fo i jego żony, aktorki i dramatopisarki Franki Rame. Gwarantujemy świetną rozrywkę na najwyższym poziomie, a śmiechom nie będzie końca…
Reżyserem spektaklu jest Bartłomiej Nowosielski, a w role małżonków wcielają się aktorzy: Magdalena Drewnowska i Rafał Dąbrowski.
INSPIRUJĄCE PRELEKCJE


INTRYGUJĄCE DEBATY
Jak zawsze nie zabraknie angażujących i ciekawych dyskusji, aby dostarczyć Wam konkretnych wskazówek oraz motywujących pomysłów. Jesteśmy również otwarci na nurtujące Was pytania.
LEGENDARNA STREFA CHILLOUT
Znak rozpoznawczy Kongresu Hotel Management! Relacje to dla nas kwestia priorytetowa, dlatego dbamy o jak najwięcej możliwości do nawiązania ciekawych kontaktów. Przeżyjcie z nami niezapomnianą przygodę na najbardziej wyluzowanym wydarzeniu branżowym.


IMPREZA BRANŻOWA
Będąc na fali chilloutu, przeniesiemy się na imprezą branżową w stylu karaibskim. Udamy się w podróż smaków pełnej słońca, przypraw i egzotycznych aromatów. Obiecujemy, że nie zabraknie również porywającej muzyki do tańca. Będzie z nami charyzmatyczny DJ Gregory…
kongres poprowadzi
Menedżer serwisu konferencyjnego SaleBiznesowe.pl
Od ponad 15 lat specjalizuje się w promocji obiektów konferencyjnych i doradza event managerom w wyborze idealnego miejsca na dowolne wydarzenia biznesowe.

Dariusz Ogrodnik
manager serwisu SaleBiznesowe.pl
Program
14.09.2025 r. (niedziela)
16.00 – 17.00 Spektakl „Związek otwarty” w sali konferencyjnej
17.30 – 20.30 Wielka hotelarska integracja w Miasteczku Chillout na plaży
15.09.2025 r. (poniedziałek)
09.00 – 09.40 Rejestracja uczestników
09.45 – 10.00 Rozpoczęcie Kongresu Hotel Management
10.00 – 10.30 Prezentacja 1: Trening mentalny: Ludzka strona biznesu hotelowego
Prelegent:
Założyciel firmy doradczo-szkoleniowej Mind UP. Trener z międzynarodową akredytacją trenerską (szkolenie i certyfikacja w Wielkiej Brytanii), coach, psycholog biznesu z ponad 20-letnim doświadczeniem w realizacji projektów rozwojowych dla polskich i międzynarodowych firm. Z pasją tworzy i realizuje projekty rozwojowe i doradcze dla biznesu. Autorka wielu programów i narzędzi rozwojowych. Studia psychologiczne (ze specjalizacją pracy i stresu) ukończyła na UKSW w Warszawie. Międzynarodową akredytację trenerską uzyskała w Wielkiej Brytanii. Dodatkowo ukończyła też Studium Coachingu Biznesowego oraz Szkołę Coachingu Zespołowego i Grupowego (Team Coaching) – program oparty o międzynarodowe standardy coachingowe- ICF International Coach Federation. Ceniony ekspert i autorka licznych publikacji z dziedziny rozwoju osobistego, rekrutacji i identyfikacji potencjału pracowników. Jej artykuły pojawiły się m.in. w dziale Ekspert Personalny magazynu „Personel i zarządzanie” oraz „International Business Voice – Contact Online”. Wykładowca na studiach MBA Legal organizowanych przez Rzeczpospolita.

Anna Krawcewicz
Trener biznesu, psycholog, coach, założyciel firmy Mind UP
10.30 – 11.00 Debata 1: Co nas wzmacnia? Klucz do sukcesu w branży hotelarskiej
Paneliści:
11.00 – 11.20 Przerwa kawowa
11.20 – 11.50 Prezentacja 2: Skuteczna komunikacja i współpraca z najmłodszym pokoleniem Z
Ekspertka branży hotelarskiej i mistrzyni networkingu, Patrycja Brychcy znana jako @pati.od.hoteli odkryje przed Tobą sprawdzone strategie, które przekształcą Twój profil LinkedIn w istotne narzędzie biznesowe. W tym power speechu poznasz 3 przełomowe kroki, które rewolucjonizują sposób, w jaki hotelarze wykorzystują LinkedIn.
Anna Gacek jest absolwentką prestiżowych studiów hotelarskich na EHL Hospitality Business School w Lozannie w Szwajcarii. Swoje doświadczenie w branży hotelarskiej zdobywała między innymi w sieciach Marriott, Raddison Hotels oraz Design Hotels w Hiszpanii, Niemczech i Szwajcarii. Po 15 latach za granicą, wróciła do Polski, aby rozpocząć swoją karierę w rodzinnej grupie hotelowej, HSP Hotels gdzie zajmuje się kontaktami i sprzedażą zagraniczną.

Anna Gacek
Kierownik Sprzedaży – rynki zagraniczne Grupa Hoteli HSP
Dyrektor sprzedaży Ilonn Hotel i Centrum Konferencyjne Młyńska 12 w Poznaniu
Karierę w dziale sprzedaży rozpoczynał w Mercure Poznań Centrum. Od 2021 roku został kierownikiem sprzedaży w Ilonn Hotel wyróżniającym się spośród innych hoteli 4* doskonałą restauracją. Od 2022 r. zaczął zarządzać drugim obiektem z portfolio właściciela hotelu Ilonn, czyli młodszą siostrą hotelem Ilonn Boutique Limanowskiego. Od sierpnia 2023 r. już jako dyrektor sprzedaży przejął obowiązki menadżerskie w centrum eventowym Młyńska12, jednocześnie dalej kierując działaniami sprzedażowymi we wcześniej wymienionych hotelach. Z restauracją The Time znajdującą się na Młyńskiej 12 uzyskał rekomendację w Michelin. W Czerwonym Przewodniku znalazł się również Ilonn Boutique jako jeden z czterech wyróżnionych w ten sposób hoteli w Poznaniu.

Paweł Drozdowski
Dyrektor sprzedaży Ilonn Hotel i Centrum Konferencyjne Młyńska 12 w Poznaniu
Dowiesz się:
✓ Jak stworzyć profil, który opowiada Twoją historię tak magnetycznie, że potencjalni Goście B2B i MICE nie będą mogli przejść obok niego obojętnie.
✓ W jaki sposób tworzyć mistrzowskie techniki budowania autentycznych relacji biznesowych, które przynoszą realne rezultaty – bez nachalnej sprzedaży.
✓ Jakie są sekrety social sellingu, które zmienią sposób, w jaki pozyskujesz Gości B2B i MICE – praktyczne wskazówki, które możesz wdrożyć od zaraz!
Prelegent:

Tomasz Zgajewski
Dyrektor generalny i operator Terminal Hotel we Wrocławiu
Aneta Jeton-Szotek w 2023 roku podniosła kategorię hotelu AC by Marriott na 5 gwiazdek, dzięki czemu stał się on pierwszym 5-gwiazdkowym hotelem tej marki na świecie. Hotel zdobył 1. miejsce w kategorii Food & Beverage wśród franczyzowych hoteli sieci Marriott w Europie i 2. w generalnej kategorii Marriott Franczyza. Z hotelem AC by Marriott Wrocław związana jest od jego otwarcia w 2016 r., najpierw jako Dyrektor Sprzedaży, a od 2018 r. jako Dyrektor Generalny.

Aneta Jeton-Szotek
Dyrektor Generalna hotelu AC by Marriott Wrocław
Znana jako Pati od hoteli
Ekspertka od hotelowych rewolucji, trener i strateg biznesowy w branży HoReCa. Wie jak podnieść rentowność hoteli i restauracji oraz sprawić, żeby Goście wracali. W ostatnich 3 latach pracowała z ponad 500 hotelarzami i restauratorami w całej Polsce, ucząc ich jak sprzedawać skuteczniej i zarabiać więcej. Wśród nich znalazły się takie hotele jak: Gołębiewski Holding, Grupa Arche S.A., Górskie Resorty czy sieć Puro Hotels,a także resorty, hotele biznesowe czy obiekty butikowe i glampingowe. Z powodzeniem diagnozuje problemy, których inni nie dostrzegają, podnosząc rentowność obiektów i kreując niezapomniane doświadczenia Gości. Jako praktyk biznesu specjalizuje się w szkoleniach ze skutecznej sprzedaży i nowoczesnego marketingu – dla top managementu, dyrektorów, właścicieli obiektów oraz pracowników recepcji i rezerwacji, a także działów marketingu i sprzedaży. Jej misją jest, aby hotele i restauracje rosły w siłę – tworząc przeżycia, emocje i doświadczenia, dla których Goście będą chcieli wracać i polecać hotel lub restaurację dalej.

Patrycja Brychcy
Znana jako Pati od hoteli
11.50 – 12.20 Debata 2: Międzypokoleniowe punkty zapalne. Jak efektywnie reagować w trudnych sytuacjach?
Paneliści:
Od blisko 20 lat z niezwykłą efektywnością zarządza instytucjami publicznymi, spółkami prawa handlowego, jak również międzynarodowymi projektami. Obecnie pełni funkcję Wiceprezesa Zarządu WP Hala Ludowa Sp. z o.o. odpowiadając za realizacji celów strategicznych spółki w aspekcie ekonomicznym i finansowy, rozwój i modernizację największego centrum konferencyjno-kongresowego we Wrocławiu, wpisanego na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO.W latach 2008-2017 pełniła funkcję Prezesa Zarządu Convention Bureau – Wrocław. Efektem jej pracy była współorganizacja Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012, ceremonia wręczenia Europejskich Nagród Filmowych 2016, sześciu edycji Wrocław Global Forum organizowanych z amerykańskim think-thankiem Atlantic Council. W 2017 r. otrzymała prestiżową nagrodę MP Power Awards za wieloletnie działania na rzecz rozwoju przemysłu spotkań w Polsce i promocję Wrocławia. Od 2020 r. – Członek Zarządu Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej, od 2024 r. Wiceprezes Zarządu Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej. Od 2018 r. – obecnie, Radna Sejmiku Województwa Dolnośląskiego.

Magdalena Piasecka
Wiceprezes Zarządu WP Hala Ludowa Sp. z o.o.
Ekspertka z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem w branży turystycznej, hotelarskiej i medialnej, łącząca wiedzę z zakresu sprzedaży i marketingu. Wraz z zespołem KCHC zajmuje się sprzedażą i strategią obiektów takich jak Grand Laola Spa, Sandra Spa Pogorzelica, Marina Royale w Darłowie, Plaża Resort Łeba & Wellness czy Morski Widok, wspierając je w optymalizacji wyników i rozwoju strategii sprzedażowej. Specjalizuje się w budowaniu skutecznych modeli sprzedażowych, revenue management oraz marketingu, a także w pozyskiwaniu nowych segmentów gości, co ma kluczowe znaczenie dla rentowności hoteli, zwłaszcza w sezonie niskim. Podczas debaty podzieli się praktycznymi strategiami i przykładami działań, które realnie zwiększają obłożenie hoteli i efektywność sprzedaży, w tym metodami segmentacji rynku oraz sposobami radzenia sobie z wyzwaniami związanymi z pozyskiwaniem grup zagranicznych.

Katarzyna Czarnocka
CEO KC Hotels Consulting
12.20 – 12.40 Przerwa kawowa
12.40 – 13.10 Prezentacja 3: Gość to nie tylko rezerwacja. Buduj relacje, które sprzedają!
Prelegent:
Weteran misji poza granicami kraju. W ramach służby realizował zadania bojowe i specjalne. Szef wydziału bezpieczeństwa w jednej z jednostek NATO. Specjalista ds. bezpieczeństwa fizycznego, osobowego, osobistego i świadomości sytuacyjnej. Audytor wiodący Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji według Normy ISO/IEC 27001 i audytor wewnętrzny Systemu Zarządzania Ciągłością Działania według Normy ISO 22301. Konsultant i doradca w zakresie bezpieczeństwa i świadomości sytuacyjnej oraz w zakresie wprowadzania Lex Kamilek w Focus Hotels. Pełnomocnik zarządu ds. bezpieczeństwa i ciągłości działania w Mazowieckim Szpitalu Bródnowskim. Twórca unikatowych systemów nauczania i szkolenia w zakresie samoobrony, przygotowania fizycznego oraz strzeleckiego. Trener i szkoleniowiec. Pracuje z młodzieżą w zakresie samoobrony dzieci i młodzieży oraz w ramach Programu Upowszechniania Strzelectwa. Zawodnik strzelectwa dynamicznego i instruktor Polskiego Związku Strzelectwa Sportowego.

Przemysław „Vader” Wardowski
Pułkownik rezerwy
13.10 – 13.40 Debata 3: Relacje w centrum strategii hotelowej. Zbuduj więź, zdobądź rezerwację!
Paneliści:
Od prawie 20 lat zarządzał 4 hotelami z poziomów zarządu lub dyrektora generalnego, a obecne czwarty rok prowadzi hotel HP Park Plaza we Wrocławiu. Posiada bogate doświadczenie zarówno w obszarze tworzenia, jak i realizacji strategii hotelowych, ale i działalności operacyjnej, marketingowej i sprzedażowej hoteli. Nadzorował i prowadził procesy inwestycyjne, modernizacyjne infrastruktury obiektów oraz przekształcenia wraz z procesami optymalizacyjnymi i reorganizacyjnymi działalności hoteli. Zarządzał licznymi projektami promocyjnymi, rozwojowymi, ale również sytuacjami kryzysowymi. Wiele lat był aktywnym członkiem wielkopolskiej komisji kategoryzacyjnej ds. obiektów hotelarskich oraz Fundacji Polish Prestige Hotels, jako jedna z kluczowych postaci jej Komisji ds. Jakości, czy wielokrotny przewodniczący obrad jej Rady Hoteli. Autor hotelowych publikacji branżowych, narciarz, podróżnik, wszechstronny manager, prowadzący w swojej karierze zarówno obiekty miejskie, konferencyjne, jak obecny hotel HP Park Plaza we Wrocławiu, czy poznański hotel Safir i resorty, czy hotele z funkcjami rekreacyjnymi, jak wielkopolski Hotel Akwawit lub z Grupy Hotele Nadmorskie, hotel Lidia Spa & Wellness.

Przemysław Biechowiak
Dyrektor Generalny HP Park Plaza we Wrocławiu
Absolwent Akademii Medycznej w Gdańsku (ratownictwo medyczne) oraz Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego (zdrowie publiczne). 14 lat pracy w wyjazdowych zespołach Państwowego Ratownictwa Medycznego. Autor ponad 1000 publikacji medycznych. Wydawca książki dla dzieci pisanej wierszem Bączek Ratownik. www.karolratownik.pl

rat. med. Karol Bączkowski
Ratownik medyczny oraz szkoleniowiec pierwszej pomocy
13.40 – 14.30 Lunch
14.30 – 15.00 Prelekcja 4: Szczegóły wkrótce…
Prelegent:
Od ponad 16 lat wspiera rozwój przedsiębiorców oraz liderów na rynkach globalnych. Jego doświadczenie obejmuje liczne kraje, w tym Polskę, Czechy, Niemcy, Holandię, Hiszpanię, USA, Słowację i Dubaj. Mieszkając w Irlandii Północnej, prowadzi działalność na szeroką skalę, z pasją przekazując wiedzę opartą na własnych, życiowych doświadczeniach. Zawsze stawia na połączenie wysokiej energii i humoru, jednocześnie dbając, aby każdy warsztat czy szkolenie były ukierunkowane na realne i mierzalne rezultaty. Jego misją jest inspirowanie i napędzanie ludzi do pokonywania własnych granic i osiągania ponadprzeciętnych wyników. Prowadzi szkolenia na całym świecie, jest wykładowcą akademickim, prelegentem, biznes partnerem oraz licencjonowanym trenerem Boba Proctora, a także współwydawcą jego książki „Urodziłeś się Bogaty”.

Daniel Konieczny
Międzynarodowy speaker, mentor, Result Coach i inwestor
15.00 – 15.30 Prezentacja 5: Grube Rozmowy: Powrót Gault & Millau Polska. Jak Twój hotel może znaleźć się na liście nietuzinkowych obiektów?
Paneliści:
Od ponad 16 lat rozwija swoją karierę w hotelarstwie, konsekwentnie przechodząc od operacji do zarządzania. Swoją drogę rozpoczął w 2007 roku w hotelu Senator**** w Dźwirzynie, gdzie jako kelner wykazał się nie tylko zaangażowaniem, ale i odwagą – samodzielnie stworzył możliwość zdobycia doświadczenia w marketingu, co szybko otworzyło mu drzwi do działu sprzedaży. Kolejne lata to dynamiczny rozwój: awans na Kierownika Sprzedaży MICE w hotelu Aquarius SPA***** w Kołobrzegu, a następnie dołączenie do sieci Zdrojowa Hotels, gdzie zarządzał flagowymi obiektami, w tym hotelem Diune***** i Marine*****. Pełnił również funkcję członka zarządu sieci ZH. W 2021 roku objął stanowisko Dyrektora Operacyjnego nowo otwartego hotelu Crystal Mountain***** w Wiśle, a dwa lata później awansował na Dyrektora Generalnego. Dzięki jego wizji i strategicznemu podejściu hotel Crystal Mountain***** stał się jednym z najbardziej rozpoznawalnych obiektów w Polsce, zdobywając prestiżowe nagrody, takie jak Perfect SPA Award oraz MP Power Award. Jego doświadczenie obejmuje zarządzanie operacyjne, strategię sprzedaży oraz wdrażanie najwyższych standardów obsługi gości.

Krzysztof Staniszewski
Dyrektor Generalny Crystal Mountain w Wiśle
Od początku swojej historii zawodowej związany z branżą hotelarską, rozpoczynając jako recepcjonista i przechodząc przez kolejne szczeble zawodowe w hotelu. W branży hotelarskiej i MICE od 23 lat. W chwili obecnej odpowiada za zarządzanie i rozwój jednego z najlepszych i najbardziej prestiżowych polskich hoteli jakim jest Hotel Arłamów S.A. Wcześniej jako Dyrektor Generalny, z sukcesami zarządzał przez 15 lat z ponad 135 osobowym zespołem w jednym z największych przyhotelowych centrów konferencyjnych w Polsce – MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel **** w Ożarowie Mazowieckim. Odpowiedzialny był również za zarządzanie i rozwój wiodącej w Polsce firmy cateringowej Mazurkas Catering 360°, specjalizującej się w obsłudze cateringowej największych i najbardziej prestiżowych wydarzeń na terenie całej Polski takich jak: Szczyt NATO na PGE Narodowym, z udziałem najważniejszych osobistości ze świata polityki (Obama, Merkel, Cameron), 41 sesja Komitetu Światowego Dziedzictwa UNESCO, odbywającej się na Wawelu w Krakowie, Verva Street Racing w Warszawie, Europejski Kongres Gospodarczy w Katowicach.

Michał Kozak
Prezes Zarządu Hotelu Arłamów S.A.
15.30 – Zakończenie części merytorycznej
16.00 – 19.30 Legendarna Strefa Chillout
Prowadzący:
Od ponad 16 lat rozwija swoją karierę w hotelarstwie, konsekwentnie przechodząc od operacji do zarządzania. Swoją drogę rozpoczął w 2007 roku w hotelu Senator**** w Dźwirzynie, gdzie jako kelner wykazał się nie tylko zaangażowaniem, ale i odwagą – samodzielnie stworzył możliwość zdobycia doświadczenia w marketingu, co szybko otworzyło mu drzwi do działu sprzedaży. Kolejne lata to dynamiczny rozwój: awans na Kierownika Sprzedaży MICE w hotelu Aquarius SPA***** w Kołobrzegu, a następnie dołączenie do sieci Zdrojowa Hotels, gdzie zarządzał flagowymi obiektami, w tym hotelem Diune***** i Marine*****. Pełnił również funkcję członka zarządu sieci ZH. W 2021 roku objął stanowisko Dyrektora Operacyjnego nowo otwartego hotelu Crystal Mountain***** w Wiśle, a dwa lata później awansował na Dyrektora Generalnego. Dzięki jego wizji i strategicznemu podejściu hotel Crystal Mountain***** stał się jednym z najbardziej rozpoznawalnych obiektów w Polsce, zdobywając prestiżowe nagrody, takie jak Perfect SPA Award oraz MP Power Award. Jego doświadczenie obejmuje zarządzanie operacyjne, strategię sprzedaży oraz wdrażanie najwyższych standardów obsługi gości.

Paweł Gruba
Współwłaściciel V4B Vision For Business
20.30 – 03.30 Impreza branżowa
- Gala Polish Guests’ Choice Awards – prestiżowe wyróżnienia dla liderów branży hotelarskiej Organizator: TrustMate
- Kolacja i impreza taneczna
Zgłoszenie na kongres
BILET DLA HOTELARZY
- bilet wstępu na 2 dni VI edycji Kongresu Hotel Management 2025
- pełne wyżywienie podczas wydarzenia
- udział w wielkiej hotelarskiej integracji (spektakl "Związek otwarty" i Miasteczko Chillout)
- dostęp do Strefy Chillout pełnej niespodzianek
- udział w wieczornej imprezie z kolacją
Rezerwuję
BILET DLA DOSTAWCÓW
- bilet wstępu na 2 dni VI edycji Kongresu Hotel Management 2025
- pełne wyżywienie podczas wydarzenia
- udział w wielkiej hotelarskiej integracji (spektakl "Związek otwarty" i Miasteczko Chillout)
- dostęp do Strefy Chillout pełnej niespodzianek
- udział w wieczornej imprezie z kolacją
Rezerwuję

SANDRA SPA POGORZELICA
Sandra SPA Pogorzelica
ul. Wojska Polskiego 3
72-351 Pogorzelica
NOCLEG
Hotel HP Park Plaza


AC Hotel by Marriott Wroclaw
Organizatorem Kongresu jest redakcja Hotel Management
ZOBACZ RELACJE Z POPRZEDNICH EDYCJI
KONGRES HM KWIECIEŃ 2025
KONGRES HM 2024
KONGRES HM 2023
KONGRES HM 2022
OPINIE UCZESTNIKÓW
KONGRES HM 2021
Kontakt

Monika Cichowska
Redaktor naczelna Hotel Management

Bartosz Wróblewski
Dyrektor sprzedaży w Hotel Management
WARUNKI UCZESTNICTWA:
- Warunkiem uczestnictwa w wydarzeniu jest wniesienie opłaty uczestnika.
- Płatność na podstawie faktury proforma wystawionej po otrzymaniu zgłoszenia od uczestnika.
- Opłata obejmuje
- Bilet wstępu na VI Edycję Kongresu Hotel Management 2025 (14-15.09.2025 r.)
- W przypadku pisemnej rezygnacji z udziału w wydarzeniu do 25 sierpnia 2025 r. uczestnik nie poniesie żadnych kosztów. Osoby, które nie odwołają pisemnie swojego udziału do 25 sierpnia 2025 r., a nie wezmą udziału w wydarzeniu, zostaną obciążone pełnymi kosztami uczestnictwa na podstawie wystawionej faktury.
Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału w wydarzeniu. - Składając zamówienie na wydarzenie po terminie możliwej rezygnacji i braku uczestnictwa w wydarzeniu, Organizatorowi przysługuje opłata za wydarzenie w pełnej wysokości.
- Zamiast zgłoszonej osoby w wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy (należy o tym fakcie poinformować Organizatora wydarzenia).
- W przypadku wyczerpania miejsc lub odwołania wydarzenia kwota wpłacona na konto Organizatora zostanie zwrócona w ciągu 7 dni od planowanej daty wydarzenia.
- Wpłat należy dokonać na konto wskazane na fakturze proforma.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie wydarzenia.
- Zamawiający oświadcza, że jest płatnikiem VAT oraz upoważnia BARTOSZ WRÓBLEWSKI KOMPLEKSOWA OBSŁUGA INWESTYCJI do wystawienia faktury VAT bez swojego podpisu.