11 września 2023
Radisson Blu Resort & Conference Center
Ostróda Mazury
Zapraszamy na wyjątkowe wydarzenie dla branży hotelarskiej.
Kongres Hotel Management
to spotkanie pełne merytoryki, profesjonalizmu i uśmiechu.
Mówi się, że jak Polska długa i szeroka…
Byliśmy już w górach i nad morzem, więc teraz czas na Mazury!
Sprawdźcie program, poznajcie prelegentów i dołączcie do nas
11 września w Radisson Blu Resort & Conference Center w Ostródzie.
4 MERYTORYCZNE PRELEKCJE
4 DEBATY EKSPERCKIE
STREFA CHILLOUT Z GARDEN SPACE
IMPREZA BRANŻOWA
kongres poprowadzi
Menedżer serwisu konferencyjnego SaleBiznesowe.pl
Od ponad 15 lat specjalizuje się w promocji obiektów konferencyjnych i doradza event managerom w wyborze idealnego miejsca na dowolne wydarzenia biznesowe.
Dariusz Ogrodnik
manager serwisu SaleBiznesowe.pl
Program
08:45 Rejestracja
09:45 Rozpoczęcie Kongresu Hotel Management 2023
10:00 – 10:30 Prelekcja I:
Kto tu dowodzi? Leader nie zarządca
współwłaściciel Alchemii Hotelarstwa
Ma za sobą ponad 30 lat aktywnej, udokumentowanej i popartej sukcesami operacyjnej pracy w branży hotelarskiej – był kelnerem, kucharzem, barmanem, kierownikiem restauracji, portierem, recepcjonistą, shift menadżerem, dyrektorem hotelu i wreszcie prezesem zarządu spółki hotelowej. Pracował między innymi w hotelach sieci Intercontinental (IHC), Holiday Inn, Forum, Accor (Ibis i Sofitel), Malinowych Hotelach, kilku obiektach prywatnych, a także Spółce InterferieS.A.Od przeszło 15 lat jest również trenerem i doradcą branżowym. Autor wielu publikacji w pismach branżowych (Hotelarz, Hospitality, SPA Inspiration, Poradnik Inwestora, Świat Hoteli) oraz wystąpień i referatów na konferencjach naukowych. Ma za sobą również wiele wystąpień i referatów na konferencjach naukowych. Był także wykładowcą akademickiUkończył Technikum Gastronomiczne oraz Akademię Ekonomiczną w Krakowie na Wydziale Ekonomii i kierunku Zarządzanie Finansami Przedsiębiorstw, a także studia doktoranckie na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu na Wydziale Ekonomii, Zarządzania i Turystyki.Na co dzień szkoli i doradza, współpracuje z klientami w branży hotelowej pomagając im się rozwijać, doskonalić i zmieniać – tak jak zmienia się rynek i oczekiwania gości. Przez wielu uznawanym jest za jednego z najlepszych trenerów branżowych w krajuSpecjalizuje się w doradztwie operacyjnym i restrukturyzacji operacyjnej. Prowadzone przez niego szkolenia cieszą się wysokim uznaniem wśród uczestników.
Robert Węglarz
doświadczony hotelarz i skuteczny menadżer, współwłaściciel Alchemii Hotelarstwa
10:30 – 11:00 Debata I
Adam Pruszkowski
General Manager Radisson Blu Resort & Conference Center, Ostróda Mazury
Prezes zarządu Hotel Willa Port w Ostródzie, Termy Warmińskie w Lidzbarku Warmińskim
Prezes Polskie Hotele Niezależne
Od 30 lat aktywna zawodowo. Zarządza kilkoma spółkami hotelowymi, które są operatorami obiektów hotelowych i rekreacyjnych działających w grupie Lendo Hotels Group, w tym: Hotel Willa Port***** w Ostródzie, oraz Term Warmińskich w Lidzbarku Warmińskim. Współtwórcą Centrum Doradztwa Europejskiego i Finansowego w Olsztynie, które wielokrotnie plasowało się w pierwszej dziesiątce najskuteczniejszych firm doradztwa europejskiego w Polsce. Od ponad 15 lat pracuje także w Biurze Regionalnym województwa Warmińsko-Mazurskiego w Brukseli. W 2016 roku została laureatką Tytułów Kobiety Przedsiębiorczej Warmii i Mazur 2016 i Kosyniera Przedsiębiorczości a w 2018 została wyróżniona tytułem Kobiety z Charakterem w kategorii biznes. W 2022 została przewodniczącą Komitetu ds. Hotelarstwa i Gastronomii w Polsko Ukraińskiej Izbie Gospodarczej a w 2023 roku została Człowiekiem Roku 2022 Polskiego Hotelastwa. Od 2019 roku Prezes Zarzadu Polskich Hoteli Niezależnych organizacji skupiającej polskie, nie sieciowe hotele. Od 2022 członek EHMA – European Hotel Managers Association.
Elżbieta Lendo
Prezes zarządu Hotel Willa Port w Ostródzie, Termy Warmińskie w Lidzbarku Warmińskim
Prezes Polskie Hotele Niezależne
Od początku swojej historii zawodowej związany z branżą hotelarską, rozpoczynając jako recepcjonista i przechodząc przez kolejne szczeble zawodowe w hotelu. W branży hotelarskiej i MICE od 23 lat. W chwili obecnej odpowiada za zarządzanie i rozwój jednego z najlepszych i najbardziej prestiżowych polskich hoteli jakim jest Hotel Arłamów S.A. Wcześniej jako Dyrektor Generalny, z sukcesami zarządzał przez 15 lat z ponad 135 osobowym zespołem w jednym z największych przyhotelowych centrów konferencyjnych w Polsce – MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel **** w Ożarowie Mazowieckim. Odpowiedzialny był również za zarządzanie i rozwój wiodącej w Polsce firmy cateringowej Mazurkas Catering 360°, specjalizującej się w obsłudze cateringowej największych i najbardziej prestiżowych wydarzeń na terenie całej Polski takich jak: Szczyt NATO na PGE Narodowym, z udziałem najważniejszych osobistości ze świata polityki (Obama, Merkel, Cameron), 41 sesja Komitetu Światowego Dziedzictwa UNESCO, odbywającej się na Wawelu w Krakowie, Verva Street Racing w Warszawie, Europejski Kongres Gospodarczy w Katowicach.
Michał Kozak
Prezes Zarządu Hotelu Arłamów S.A.
Od początku swojej historii zawodowej związany z branżą hotelarską, rozpoczynając jako recepcjonista i przechodząc przez kolejne szczeble zawodowe w hotelu. W branży hotelarskiej i MICE od 23 lat. W chwili obecnej odpowiada za zarządzanie i rozwój jednego z najlepszych i najbardziej prestiżowych polskich hoteli jakim jest Hotel Arłamów S.A. To niezwykle wszechstronny, kompleksowy obiekt w górach, o charakterze wypoczynkowo-konferencyjno-sportowym, o nieprawdopodobnej i wyjątkowej na skalę europejską – infrastrukturze. Hotel ARŁAMÓW **** posiada 254 pokoi i 3500 metrów powierzchni konferencyjnej, 240 hektarów terenu, największa w Polsce strefę SPA & Wellness, centrum sportowe, dwie hale sportowe, dwa pełnowymiarowe stadiony piłkarskie, własne lotnisko, trójgeneracyjną elektrociepłownię na BIO paliwo, własny system wodociągów, własną ekologiczną oczyszczalnię ścieków.
Wcześniej jako Dyrektor Generalny, Kozak z sukcesami zarządzał przez 15 lat z ponad 135 osobowym zespołem w jednym z największych przyhotelowych centrów konferencyjnych w Polsce – MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel **** w Ożarowie Mazowieckim. Odpowiedzialny był również za zarządzanie i rozwój wiodącej w Polsce firmy cateringowej Mazurkas Catering 360°, specjalizującej się w obsłudze cateringowej największych i najbardziej prestiżowych wydarzeń na terenie całej Polski takich jak: Szczyt NATO na PGE Narodowym, z udziałem najważniejszych osobistości ze świata polityki (Obama, Merkel, Cameron), 41 sesja Komitetu Światowego Dziedzictwa UNESCO, odbywającej się na Wawelu w Krakowie, Verva Street Racing w Warszawie, Europejski Kongres Gospodarczy w Katowicach.
Prezes Zarządu Hotelu Arłamów S.A.
Mówca, doradca ds. budowania reputacji
Wykładowca akademicki na studiach podyplomowych, MBA i DBA. Od 2015 roku członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówczyń i Mówców, autorka książek biznesowych "Osobista reputacja – jak budować markę w dobrym stylu”, "Wpływowy menedżer – strategie budowania przywództwa i reputacji" oraz „Taktyki sił zbrojnych w budowaniu reputacji osobistej i organizacji”. W obszarze reputacji wypowiada się jako ekspert w biznesowych magazynach branżowych, audycjach radiowych i programach telewizyjnych.
Ewa Wilmanowicz
Mówca, doradca ds. budowania reputacji
11:00 – 11:20 Przerwa kawowa
11:20 – 11:50 Prelekcja II:
Dynamicznie i elastycznie. Zarządzanie zmianą
Dyrektor Sprzedaży Hotel Bania **** Thermal & Ski
Karol Pilch jest związany z Resortem Bania od 18 lat. Swoją ścieżkę zawodową zaczął od roli recepcjonisty w istniejącym wówczas w miejscu Hotelu Pensjonacie Bania. Był świadkiem i aktywnym uczestnikiem ambitnych przemian na Bani – od budowy czterogwiazdkowego Hotelu Bania, Termy Bania, przez powstawanie nowego skrzydła hotelu wraz z centrum biznesowym Bania Conference Center, które otwierał już jako Dyrektor Sprzedaży indywidualnej i biznesowej. Pełni także funkcję członka zarządu spółki Bania.
Innowacyjne podejście do zarządzania projektami i umiejętność zarządzania czasem pozwalają mu skutecznie planować i realizować strategie sprzedażowe, przynosząc Hotelowi Bania stabilny i rosnący popyt, a także usprawniają funkcjonowanie całego Resortu Bania. Karol jest nie tylko doskonałym menedżerem, ale także mentorującym i wspierającym liderem, który stawia na rozwój swoich pracowników. Jego zdolność do motywowania zespołu i tworzenia pozytywnej atmosfery pracy sprawiają, że współpraca jest skuteczna i efektywna. Karol Pilch to nie tylko profesjonalista w dziedzinie sprzedaży, ale także oddany ambasador Hotelu Bania. Jego zaangażowanie, umiejętności i profesjonalizm sprawiają, że jest nieodzownym elementem sukcesu Hotelu Bania.
Karol Pilch
Dyrektor Sprzedaży Hotel Bania **** Thermal & Ski
11:50 – 12:20 Debata II
Inwestor, deweloper, założyciel i prezes zarządu Europlan
Artur Kozieja założył firmę Europlan, która od 2004 r. zajmuje się realizacją deweloperskich projektów w Polsce. Przez ponad 20 lat bankier inwestycyjny w londyńskim City. Aktualnie jest właścicielem hoteli Lake Hill Resort & Spa w Sosnówce, Metropolo by Golden Tulip w Krakowie, Radisson Blu Resort & Conference Center, Ostróda Mazury. Przygotowuje Sanssouci Karpacz MGallery Hotel Collection, Mövenpick Zakopane Imperial Hotel, Karkonosze Springs Hotels & Resorts. Rodzinna firma Hotele Kozieja, która powstała 1983 roku, zarządza trzema obiektami na Dolnym Śląsku – Hotelem Cieplice w Jeleniej Górze, Hotelem Chata za Wsią w Mysłakowicach, a także Hotelem Chata Karczowiska w Karczowiskach, k. Lubina. Artur Kozieja posługuje się czterema językami – oprócz polskiego także chińskim, angielskim i rosyjskim. Jest absolwentem prestiżowej uczelni – uzyskał tytuł MBA z finansów na Wharton School amerykańskiego Uniwersytetu Pensylwanii w Filadelfii. Studiował także na Uniwersytecie Dyplomatycznym w Pekinie, który ukończył jako magister.
Artur Kozieja
Inwestor, deweloper, założyciel i prezes zarządu Europlan
Dyrektor Regionalna, Vienna House by Wyndham
Od początku swojej kariery zawodowej związana z branżą hotelarską i siecią Vienna House. Zaczynała na stanowisku recepcjonistki w Amber Baltic Międzyzdroje w 1993 r. i konsekwentnie pięła się po szczeblach kariery w hotelu. W 2003 r. została dyrektor generalną hotelu Amber Baltic Międzyzdroje, a następnie hotelu Jan III Sobieski w Warszawie. W 2009 r. otwierała jako General Manager Vienna House Andel’s Lodz, którym zarządza do dzisiaj. W 2014 r. objęła również stanowisko Dyrektora Regionalnego Vienna House na Polskę Centralną i Północną. Była również odpowiedzialna za otwarcie Vienna House Mokotow Warsaw w 2019 r. Teraz odpowiada za połączenie hoteli Vienna House ze swojego regionu z największą siecią hotelową na świecie Wyndham Hotels & Resorts.
Anna Olszyńska
Dyrektor Regionalna Vienna House by Wyndham
Dyrektor Generalny Hotelu Anders
Od 18 lat związany z branżą hotelarską i Hotelem Anders. W Starych Jabłonkach pojawił się na chwilę, aby pomóc przy organizacji pierwszej międzynarodowej imprezy sportowej i tak zostało do dziś. Przechodząc wszystkie szczeble sprzedaży w hotelu, poprzez działalność operacyjną, od 2015 roku dyrektor generalny hotelu. W między czasie zaangażowany w organizację imprez sportowych – od międzynarodowych turniejów siatkówki plażowej, piłki ręcznej plażowej do biegów ultra. Jednym z kilku ulubionych powiedzeń jest sentencja, że „Jedyną stałą rzeczą w życiu jest zmiana”, które od 2020 roku nabrało jeszcze większego znaczenia. Z wykształcenia ekonomista, finansista. Z zamiłowania biegacz i fan praktycznego zastosowania psychologii w życiu codziennym. Z wyboru hotelarz.
Daniel Błaszkiewicz
Dyrektor Generalny Hotelu Anders
Starszy Dyrektor ds. Rozwoju Europa Centralna i Wschodnia, Hilton
Odpowiada za rozwój marek sieci Hilton w Polsce i Europie Wschodniej. Posiada bogate, ponad 25-letnie doświadczenie w branży hotelarskiej. Zajmowała różne stanowiska operacyjne i sprzedażowe w międzynarodowych sieciach hotelowych takich jak Intercontinental Hotel Group, Orbis czy Accor. Z siecią Hilton związana jest od 2017 roku. Ściśle współpracuje z inwestorami w celu identyfikacji nowych możliwości realizacji projektów hotelowych pod markami Hiltona w Polsce, na Litwie, Łotwie, w Estonii, na Węgrzech i w Rumunii. W tym regionie Hilton posiada ponad 45 hoteli, a kolejne 31 obiektów jest w przygotowaniu.
Małgorzata Morek
Starszy Dyrektor ds. Rozwoju Europa Centralna i Wschodnia, Hilton
12:20 – 12:40 Przerwa kawowa
12:40 – 13:10 Prelekcja III
Wyróżnij się albo pożegnaj z gośćmi. Skuteczny marketing
Project Manager w Baltic Home Świnoujście
HR Manager, trener, coach, wykładowca akademicki, związana z branżą hotelarską od 2006 roku. Ukończyła ekonomię, psychologię zarządzania, akademię coachingu i mentoringu. Aktywny członek ICF (Międzynarodowej Organizacji Coachingowej) oraz trener zmiany organizacji EI SPOCO. Wspiera rozwój młodzieży, liderów i zespoły (procesy rozwojowe oraz warsztaty). Autorka publikacji w HR News. Otwarta na ludzi, zmiany i nowoczesne technologie. Wolny czas spędza aktywni – najczęściej na bieganiu i morsowaniu. Współorganizator i wolontariusz wyjazdów oraz imprez biegowych. Więcej na: www.drzewiecka.com.
Agnieszka Drzewiecka
Project Manager w Baltic Home Świnoujście
13:10 – 13:40 Debata III
Właściciel Hotel Szczawnica Park Resort and Spa *****, Szczawnica Park Residence i Hotel Batory w Szczawnicy oraz inwestor w branży hotelowej
Wysoko wykwalifikowany Executive Dyrektor z bogatym doświadczeniem w zarządzaniu operacjami w Polsce i wielu krajach w Europie. W latach 2008 -2019 pełnił funkcje nadzorcze jako członek zarządu dla Coca-Cola i SABMiller w europejskich centralach w Szwajcarii. Absolwent Akademii Ekonomicznej w Krakowie, London Business School, IESE w Barcelonie oraz IMD Business School w Lozannie.
Grzegorz Gacek
Właściciel Hotel Szczawnica Park Resort and Spa *****, Szczawnica Park Residence i Hotel Batory w Szczawnicy oraz inwestor w branży hotelowej
Hotelarz, strateg marketingu miejsc
Zadebiutował w roli specjalisty ds. marketingu i PR lotniskowego hotelu Hilton Garden Inn Kraków Airport. Obecnie w ramach współpracy outsourcingowej zarządza marketingiem i prowadzi projekty komunikacyjne dla hoteli Campanile Kraków South oraz Hampton by Hilton Kraków Airport. Konsultant w zakresie budowania tożsamości marki hotelu oraz komunikacji rynkowej w branży HoReCa. Doradza w zakresie projektowania procesów marketingowych, sprzedażowych oraz prospectingu w hotelarstwie. Od 2021 roku związany z hotelarstwem oraz branżą spotkań. Jako entuzjasta Agile, rozpowszechnia metodologię Scrum i Kanban w branży hotelarskiej szkoląc menedżerów hotelowych w zakresie zwinnego zarządzania pracą operacyjną. Swoją karierę rozpoczął w 2005 roku, doświadczenie rynkowe zdobywając w dziedzinie promocji oraz planowania strategii rozwoju turystyki przyjazdowej, współpracując z jednostkami samorządu terytorialnego. Pełniąc rolę dyrektora kreatywnego Agencji Promocji Miast i Regionów, współtworzył jedną z pierwszych na polskim rynku agencji specjalizujących się w marketingu miejsc, a jego koncepcje znajdowały urzeczywistnienie podczas takich wydarzeń jak Polish ICT Week na EXPO 2015 w Mediolanie, czy Forum Ekonomiczne w Krynicy.
Michał Popek
Hotelarz, strateg marketingu miejsc
Założyciel i prezes zarządu SmartHotel
Systemu wspierającego obsługę pobytu gościa w hotelu / apartamencie AirBnB poprzez WhatsApp, FB Messenger, Email, SMS- w jednym miejscu. Najprostsza i najpopularniejsza na rynku platforma do zdalnego zameldowania gości, zarządzania zadaniami (tasks managing) oraz komunikacją z gościem. Maciej związany jest z branżą technologiczną od ponad 12 lat. Jest również twórcą jednej z najpopularniejszych platform PMS/Channel Management; firmy HotelOnline dostępnej w ponad 18 krajach, z ponad 2500 klientów/Hoteli. Po sprzedaży firmy w 2018 roku, stworzył spółkę SmartHotel i wraz z zespołem ponad 20 osób rozwinął ją na 4 rynkach. SmartHotel wspiera obecnie obsługę pobytu gości w kilku tysiącach hoteli i apartamentów Airbnb w Polsce i na Świecie.
Maciej Prostak
Założyciel i prezes zarządu SmartHotel
Manager ds. Marketingu i PR w Hotelach PLUS
Absolwent Uniwersytetu Rzeszowskiego oraz Wyższej Szkoły Prawa i Administracji. Z hotelarstwem związany od prawie 10 lat. Karierę rozpoczął na stanowisku recepcjonisty w czterogwiazdkowym Hotelu Blue Diamond Active SPA****, następnie objął stanowisko managera ds. marketingu. Obecnie Manager ds. Marketingu i PR w Hotelach PLUS. Jako trener i doradca zrealizował wiele projektów związanych z nowoczesnym marketingiem w szczególności z obszaru mediów społecznościowych oraz nowych technologii (aplikacji i systemów) w branży hotelarskiej i gastronomicznej. Niezmiennie uwielbia wykonywać wyjątkowe sesje fotograficzne i kreatywne materiały video. Prywatnie pasjonat gier i kota.
Szczepan Piechota
Manager ds. Marketingu i PR w Hotele Plus
13:40 – 14:30 Lunch
14:30 – 15:00 Prelekcja IV
Bez czego nie może obejść się Twój obiekt. Nowinki technologiczne
New Business Director w Profitroom
Wiedzę z zakresu hotelarstwa zdobywał w USA, a następnie w wielu polskich hotelach i na Stadionie Narodowym w Warszawie realizujac założenia sprzedażowe budżetu w zakresie segmentu MICE. Specjalizuje się w uruchamianiu inwestycji i nowych technologiach wspierających sprzedaż i marketing w branży hospitality. Do najbardziej spektakularnych otwarć w których uczestniczył można zaliczyć uruchomienie pierwszego w Polsce hotelu, dużej hiszpańskiej sieci NH Hotels w Poznaniu. Piastował również stanowisko City Venue Managera podczas UEFA EURO 2012, będąc odpowiedzialnym za hotelowe pobyty drużyn w Polsce Zachodniej.
Mateusz Zieliński
New Business Director w Profitroom
15:00 – 15:30 Debata IV
Prezes Zarządu Kraków Airport Hotel Sp. z o.o.
Zawodowo od zawsze interesowała go ekonomia i finanse. Prywatnie uwielbia podróże i odkrywanie nowych miejsc. Szukając kolejnych wyzwań zawodowych połączył te dwie pasje i od 6 lat nieprzerwanie realizuje je pracując w branży hotelowej. Jest absolwentem studiów Executive MBA w Polsko–Amerykańskiej Szkole Biznesu, Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie, Akademii Ekonomicznej w Krakowie i Politechniki Rzeszowskiej. Ukończył szereg szkoleń w zakresie finansów, sprzedaży i zarządzania w tym roczny prestiżowy program menadżerski organizowany przez ICAN Institute.
Obecnie pełni funkcję Prezesa Zarządu w Kraków Airport Hotel Sp. z o.o. z sukcesem realizując strategię Spółki, która pod jego zarządzaniem osiągnęła historycznie najwyższą efektywność ekonomiczną, znacznie zwiększając wartość firmy przy zachowaniu bardzo wysokich wskaźników zadowolenia Pracowników i Klientów. Wcześniej pracował dla BRE Bank S.A. optymalizując koszty finansowe i zabezpieczając przed ryzykiem największe firmy z Małopolski, Podkarpacia i Śląska.
Grzegorz Gogola
Prezes Zarządu Kraków Airport Hotel Sp. z o.o.
Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Grano Hotels
Absolwent kierunku Finanse i Rachunkowość w Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku. Jego kariera zawodowa rozpoczęła się w firmach ING Usługi Finansowe oraz Home Broker, gdzie zdobył pierwsze doświadczenie jako finansista. Jako Dyrektor Sprzedaży & Marketingu w Kancelarii Prawnej poznał tajniki e-commerce oraz marketing automation. Jednak to praca w hotelarstwie stała się jego prawdziwą pasją. Od 2017 roku pełni funkcję Dyrektora Sprzedaży & Marketingu w Hotelu Number One by Grano w Gdańsku. Dzięki zdobytym umiejętnościom w branży finansowej oraz ukończonym studiom, z sukcesem zarządza strategią rozwoju sprzedaży i marketingu hoteli wprowadzając innowacyjne rozwiązania. W 2019 r. był jednym z inicjatorów powołania do życia sieci Grano Hotels. Obecnie w ramach sieci funkcjonuje kilka obiektów, w tym Hotel Grano Gdańsk Old Town, Hotel Almond, Hotel Number One by Grano, Grano Apartments, Grano Flats oraz Hotel Grano Sol Marina, którego otwarcie zaplanowane jest na 1 lipca 2023 roku. Działalność sieci nawiązuje do bogatej historii Wyspy Spichrzów oraz Gdańska, a nazwa Grano, czyli po włosku ziarno symbolizuje wzrost i rozwój.
Łukasz Pawlina
Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Grano Hotels
Dyrektor ds. sprzedaży w LSI Software
Absolwent Politechniki Łódzkiej, mgr. inż informatyki, na tej samej uczelni ukończył również studia z zarządzania i budowania zespołów. Miłośnik nowych technologii oraz innowacyjnych rozwiązań. Ze sprzedażą związany od 20 lat, a obecnie pełni funkcję dyrektora ds. sprzedaży w LSI Software, gdzie zajmuje się sprzedażą i rozwojem rozwiązań dla branży HoReCa, w tym Robotów Pudu.
Tomasz Michniewicz
Dyrektor ds. sprzedaży w LSI Software
15:30 – 15.45 Zakończenie części merytorycznej
16:00 – Strefa Chillout
W Strefie Chillout będzie… grubo!
Posiada bogate doświadczenie zawodowe, które zdobywał od 20 lat w różnych miejscach w Polsce, m.in. w: Park Hotelu w Poznaniu i Szczecinie, poznańskim Hotelu Brovaria, hotelu Remes w Opalenicy, hotelu Best Western Symfonia w Osjakowie, restauracji Concordia Taste w Poznaniu, poznańskim hotelu Blow UP Hall 5050 i innych. Zwycięzca i laureat wielu prestiżowych konkursów w Polsce i zagranicą. Posiadacz złotego medalu, który zdobył w Drużynowych Mistrzostwach Europy we Włoszech w 2000 roku oraz dwóch brązowych medali występując w Reprezentacji Narodowej na Pucharze Świata w Luksemburgu w 2002 roku oraz na Olimpiadzie Kulinarnej w Erfurcie w 2012 roku. Na małym ekranie Tomek zadebiutował w pięknym stylu zwyciężając V edycję programu TOP CHEF w 2015 roku. W 2016 roku powrócił do telewizji i wystąpił w roli mentora gwiazd w jesiennej odsłonie programu „Top Chef. Gwiazdy od kuchni”. W 2021 roku był szefem kuchni w PiliPili Anna of Zanzibar. Obecnie pełni funkcję szefa kuchni w restauracji White Marlin w Sopocie.
Tomasz Purol
szef kuchni w White Marlin
współwłaściciel firmy doradczej V4B.pl
Certyfikowany trener kompetencji psychospołecznych. Od ponad 11 lat związany z rozwojem właścicieli biznesów, kadry kierowniczej. Praktyk i szkoleniowiec w zakresie kompetencji menedżerskich – szkoli oraz wspiera rozwój różnych branż usługowych. Organizuje bądź współtworzy największe eventy gastronomiczne w Polsce oraz prowadzi komentowane kolacje, wydarzenia kulturalne czy konferencje. Absolwent studiów magistersko-inżynierskich na Politechnice Warszawskiej, posiada międzynarodowy certyfikat „Kompendium Master of Business”, „Master in Art of Neuro-Linguistic Programming” oraz „Practitioner in Art Of Neuro-Linguistic Programming”. Dowodząc warszawską restauracją zdobył tytuł „Knajpy Roku” w plebiscycie Gazety Wyborczej. Przez 6 sezonów jako manager restauracji w programie Hell’s Kitchen – Piekielna Kuchnia dowodził salą i zespołem kelnerskim.
Współwłaściciel projektu V4B Vision For Business, który wpływa na zwiększenie zysków w restauracji. Wraz z zespołem opiekuje się ponad 200 lokali gastronomicznych, które co miesiąc monitoruje. Pomysłodawca i prowadzący program „GRUBE ROZMOWY” emitowanego co niedziela o 15:00 na YouTubie, gdzie zaprasza na spotkania ludźmi ze świata gastronomii, którzy są mistrzami w swojej dziedzinie. Całość ma luźną, koleżeńska atmosferę okraszoną humorem.
Paweł Gruba
współwłaściciel firmy doradczej V4B.pl
20:30 – Impreza branżowa
Zgłoszenie
BILET DLA HOTELARZY
- bilet wstępu na Kongres Hotel Management 2023
- pełne wyżywienie podczas wydarzenia
- dostęp do Strefy Chillout pełnej niespodzianek
- udział w wieczornej imprezie z kolacją
Rezerwuję
BILET DLA DOSTAWCÓW
- bilet wstępu na Kongres Hotel Management 2023
- pełne wyżywienie podczas wydarzenia
- dostęp do Strefy Chillout pełnej niespodzianek
- udział w wieczornej imprezie z kolacją
Rezerwuję
Radisson Blu Resort & Conference Center, Ostróda Mazury
Położony bezpośrednio nad Jeziorem Drwęckim pięciogwiazdkowy Radisson Blu Resort & Conference Center, Ostróda Mazury oferuje gościom najwyższy poziom wypoczynku na Pojezierzu Mazurskim. Resort ma do zaproponowania 238 komfortowych pokoi i apartamentów oraz duże centrum konferencyjne o powierzchni 2300 m2. Do dyspozycji gości jest również wiele atrakcji takich jak Aqua Park, SPA, centrum rozrywki, kręgle, bilard,siłownia, korty do squasha, strefy aktyw ności na świeżym powietrzu oraz bezpośredni dostęp do plaży. Położenie hotelu jest wyjątkowe i niepowtarzalne, a większość pokoi oferuje piękny widok na jezioro.
ul. Turystyczna 15
14-100 Ostróda
Organizatorem Kongresu jest redakcja Hotel Management
Magazyn skierowany jest do właścicieli, dyrektorów i menedżerów hoteli i obiektów hotelowych. W każdym numerze publikujemy inspirujące i merytoryczne artykuły, w których Czytelnicy znajdą konkretne wskazówki na prowadzenie hotelu. Redakcję tworzą pasjonaci branży HoReCa Monika Cichowska i Bartosz Wróblewski.
Kontakt
Bartosz Wróblewski
Dyrektor sprzedaży w Hotel Management
WARUNKI UCZESTNICTWA:
- Warunkiem uczestnictwa w wydarzeniu jest wniesienie opłaty uczestnika.
- Płatność na podstawie faktury proforma wystawionej po otrzymaniu zgłoszenia od uczestnika.
- Opłata obejmuje
- Bilet wstępu na Kongres Hotel Management 2023 (11.09.2023 r.)
- W przypadku pisemnej rezygnacji z udziału w wydarzeniu do 25.08.2023 r. uczestnik nie poniesie żadnych kosztów. Osoby, które nie odwołają pisemnie swojego udziału do 25.08.2023 r., a nie wezmą udziału w wydarzeniu, zostaną obciążone pełnymi kosztami uczestnictwa na podstawie wystawionej faktury.
Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału w wydarzeniu. - Składając zamówienie na wydarzenie po terminie możliwej rezygnacji i braku uczestnictwa w wydarzeniu, Organizatorowi przysługuje opłata za wydarzenie w pełnej wysokości.
- Zamiast zgłoszonej osoby w wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy (należy o tym fakcie poinformować Organizatora wydarzenia).
- W przypadku wyczerpania miejsc lub odwołania wydarzenia kwota wpłacona na konto Organizatora zostanie zwrócona w ciągu 7 dni od planowanej daty wydarzenia.
- Wpłat należy dokonać na konto wskazane na fakturze proforma.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie wydarzenia.
- Zamawiający oświadcza, że jest płatnikiem VAT oraz upoważnia BARTOSZ WRÓBLEWSKI KOMPLEKSOWA OBSŁUGA INWESTYCJI do wystawienia faktury VAT bez swojego podpisu.